Monday, March 16, 2009

Humpday Marathon

Wow after Stephi brought a tremendous MANDAY...i thought before we catch up with the super licious ALLEY FOR TASTEY TREAT TUESDAY, i BETTER TRY TO BRING US UP TO SPEED WITH MISS BECCA'S FANTABULOUS HUMPDAY>...not a lotta eye candy here folks, but before she lays us a new way(HA HA HA HA) wednesday...you guys might wanna read over and catch up on the past ways....yup yup

So with out much more chatty chat from me...here is a montoge*sp of MISS BECCA"S HUMPDAYS

LETS start with feburary 4th cuz Becca left me to do it...boy howdy...was there some diverse convo over my pick...check it out over at our yahoo group.
We had to vote on several positions because stephie, pat and aunt donna were having issues with stepping out of the box.

http://groups.yahoo.com/group/drea_riley_and_laura_guevara (pat and steph had length and butt size issues and auntie donna was concerned with entrance issues with this one)
HEY GUYS REBECCA IS OUT FOR A MIN. SO TODAY I am bringing you hump day.
Bumper Cars is the Rear Entry position with the giver on top but facing the receiver's feet. Getting into the position is a little trickier than usual. The receiver lies face-down on the bed and has the giver lay on top of them. As the position will put the penis at an unusual angle from the giver's body (i.e. pointing downwards) care should be taken to not strain the penis further than it is comfortably capable of flexing!

(auntie donna said you could die from boobspexiation doing this one darn it i lost the picture...but think wheel barrow races...)
Do you remember having wheelbarrow races in elementary school? The Wheelbarrow sex position is a lot more fun because you can have sex at the same time! To get into the position, the receiver should get on all fours and have their partner pick them up by the waist.
Alternatively, if the receiver is fit, you may want to reverse the position by having the receiver start in a Bridge position instead.
I forget what we finally settled on but i am sure it was a simple straigh to the point kinda thing...hey some times simple fucks are the most passionate ones anyway\

Now Feb 11th was you decided day...and ALLey Cat Had every body talking about the mixer, grider vibrator, ....now this is no toy ladies and gents this is a man doing what a loose spinned swivel hip dancer can do, but better and more....naked YUP insert tab a in to slot a(or b if you get down like that) whilst tab a is thrusting...operator should swivel, stir and shimmey making sure to stimulate all of the insides of the slot....sounds like a recipe for fun to me!!!!!!!!!

Feb 18th Becca must a have been ready for a HIGH SEA ADVENTURE cuz chic had us covering one eye and wondering what the heck she'd read or watched the night before
HI EVERYONE HI!!
Welcome to another HUMPDAY me find mateys!! ARRRRGGGG!!! I know, I know... but when your Humpday position is named Pirate's Bounty what else could I do! And to find this treasure map background... COME ON! LOL! I must say this particular position is bountiful not only for the pirates of our group. What's really great about
sex101info.com is they don't mind breaking it down. You can't help but love em! So please click on the link below to get your Humpday fix and knowledge of how to receive your Pirate's Bounty!! And ye best be doing what I say or its walking the plank with ya! ARRRRGGG!! LOL!! I had to do it one more time!!!
http://www.sexinfo101.com/piratesbounty.shtml

Rebecca :)

THE nextWednesday Becca was sick...so we all "thankfully" took a break from trying to bend our leggs in ways that well frankly...some of us shouldn't be trying LMAO

BUT WAIT SHE CAME BACK

with the DEEP STICK(NSFW) and pictures to get us all in the mood for it.

Hey Hey Hey,
Welcome to another Humpday!!
Today's Humpday subject name pretty much speaks for itself. Below is the link to learn how to get your stick good and deep. Enjoy!!
http://www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml
Here's a little something to keep our friends on the East Coast a little hot under the collar!! They definitely need it with all the snow they have been
getting!! The rest of us just like looking


I Love a man in kilt!!
wow OH wow

Dont worry boys, she didn't forget you....
And for my boy Patrick I have these lovely ladies...Just wanted them to bigger for you. I know you are resting so I didn't want you to have to strain to see! I know I'm the bestest right! LOL!!
Until next time folks!
Rebecca :)










BOY THAT"S A WHOLE LOTTA ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BOY its a good think chica was feeling out of sorts last week too...man i dunno if can take it. i needed another break,

But never fear, our Miss Becca will be back Wednesday with another preztle maker for us to get broke up trying, or dreaming or thinking about....man makes me wanna take a yoga class or something!!!

DREA

No comments: